Łączna liczba wyświetleń

piątek, 29 listopada 2019

Rozdawajka


Cześć 
Dzisiaj nietypowo przychodzę do Was z rozdawajką.
Nigdy wcześniej tego nie robiłam, ale postanowiłam zaryzykować.
Zasady są proste :

ZASADY
1. Zostań obserwatorem mojego bloga (jeśli oczywiście jeszcze tego nie zrobiłaś/łeś)
2. Skomentuj ten post
3. Udostępnij ten post na swoim fb
lub Dodaj banerek i link u siebie na blogu

NAGRODA
Teraz opowiem co możesz wygrać:

1. Kwiaty z foamiranu zrobione przeze mnie
2. Zestaw papierów 
3. Niespodzianka



Pozdrawiam serdecznie Pati

7 komentarzy:

  1. Fajnie, ja też pierwszy raz zrobiłąm rozdawajkę czekoladników. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie dorównam ci w robieniu kwiatków, poproszę więc o te od ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny blog, piękne prace z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Jak tylko dorwę się do komputera umieszczę banerek :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Keep up the very good works guys I’ve incorporated you guys into my personal blogroll. visit site

    OdpowiedzUsuń

Napis Craft dla Fabriki Decoru

Cześć  Dzisiaj mam dla Was pracę na bazie MDF od Fabriki Decoru Jako inspiracja właśnie dla DT Fabriki Decoru Craft malowany farbami metalic...

Polecane